O Nas

Poznaj nasz cel i wizję, naszych ludzi – Primos, naszą kulturę, a także nasze ikoniczne marki znane na całym świecie.

Bacardi-Martini od 24 lat w Polsce!

Bacardi to rodzinna firma, która istnieje już od niemal 160 lat i rozkręca imprezy na całym świecie. Pierwsze polskie biuro otworzyliśmy ponad 24 lata temu w Warszawie i jest to główna siedziba na Europę Środkowo-Wschodnią. Od tamtej pory udało nam się na dobre zagościć w sercach polskich miłośników orzeźwiających koktajli. Wszystko to dzięki naszym kultowym markom Martini, Bacardi i Dewars, które Polacy pokochali za ponadczasowy styl i bogactwo smaków.

W Warszawie pracuje 100 Primos odpowiedzialnych za Europę Środkowo-Wschodnią. Razem tworzymy różnorodny, zgrany i doświadczony zespół. W naszej warszawskiej drużynie mamy Primos z 9 krajów. Niektórzy z nas są związani z Bacardi od ponad 30 lat. Wspólnie koncentrujemy się wokół wartości, takich jak: Founders, Family i Fearless oraz prawdziwy i szalony… Fun! Fun, który czujemy w naszej pracy i Fun, który uwielbiają nasi konsumenci.

Jako Bacardi-Martini Polska jesteśmy liderem w kategorii aperitifs, win musujących i rumu. Nigdy nie zwalniamy tempa, działamy z elektryzującą pasją i zaangażowaniem. Eksplorujemy i zdobywamy kolejne kategorie rynku z takimi markami, jak: Dewars, Grey Goose czy Bombay i również z tymi mniejszymi, docenianymi przez koneserów: Aberfeldy, Craigellachie, Aultmore, Royal Brackla, Deveron, Patron czy St. Germain.

Team w Warszawie i innych krajach odpowiada za 18 rynków Europy Środkowo-Wschodniej, jak: Polska, Czechy, Słowacja, Słowenia, Rumunia, Bułgaria, Albania, Chorwacja, Serbia, Macedonia, Kosowo, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Północny Cypr.

2021 rok to dla nas czas pełen ekscytujących wyzwań, a jednym z nich jest utworzenie BES (Business Enterprise Services), czyli zespołu wspierającego całą Europę w obszarze IT, HR czy finanse.

150+ Lat historii
Największy prywatny producent alkoholi na świecie
Zarządzany przez rodzinę Bacardi od 7 pokoleń
Światowa siedziba w Hamilton, Bermudy
background

Nasze marki szczycą się długą tradycją i wytwarzane są z wielką dumą. Naszym celem, jako firmy rodzinnej prowadzonej przez siódme już pokolenie rodziny Bacardi, zawsze było produkowanie czegoś więcej niż tylko płynów czy butelek.

Od ponad 150 lat jesteśmy dumni z przyczyniania się do budowania więzi międzyludzkich. Wierzymy, że naszym celem jest tworzenie prawdziwych rytuałów, które łączą ludzi w ważnych momentach: w czasie świętowania, spontanicznej rozmowy, w czasie toastu podczas spotkania z przyjaciółmi, aperitifu po pracy, wieczornego wyjścia lub też bardziej eleganckich spotkań z ludźmi filmu, muzyki, sztuki czy sportu.

Spotkania z przyjaciółmi są niezbędne dla naszego dobrego samopoczucia i odgrywają istotną rolę w zrównoważonym stylu życia. Nasze koktajle tworzymy tak, aby znalazły się w centrum tych ważnych życiowych chwil.

Zachęcamy do wspólnego celebrowania wspólnych momentów przy jednym starannie przygotowanym drinku lub koktajlu – delektując się każdym łykiem w sposób odpowiedzialny.

background
background

Konsumenci i ich doświadczenia są w centrum naszych działań i aspiracji na przyszłość.

Zdajemy sobie sprawę, że zapewnienie trwałego sukcesu rok po roku zależy od tego, czy zbudujemy marki, które są kochane przez konsumentów.

Stawiamy sobie wysoko poprzeczkę. Nie tylko chcemy budować marki, ale tworzyć kultowe marki - klasyczne i ponadczasowe, które są pamiętane przez ludzi i które wykraczają poza wszelkie kategorie.

Oznacza to robienie tego, co słuszne dla naszych konsumentów i naszych marek w dłuższej perspektywie.

Dowiedz się, co robimy, aby postępować właściwie.
background
background

Fearless

Być nieustraszonym, to mieć odwagę postąpić słusznie.

Oznacza to przyjęcie elastycznego sposobu myślenia, a także gotowość do próbowania nowych rzeczy oraz podejmowania ryzyka. Wszyscy mamy prawo zadawać pytania, kwestionować przyjęte rozwiązania i wprowadzać innowacje do naszej firmy oraz sposobów naszej pracy. Nic nie stoi nam na przeszkodzie!

Family

Traktujemy siebie nawzajem oraz nasze społeczności jak rodzinę. Zawsze.

Przynależność do rodziny Bacardi sprawia, że nasi Primos otrzymują niezbędne wsparcie, aby móc stać się najlepszą wersją siebie. Działamy jak jeden Team, dotrzymujemy obietnic i zachowujemy pokorę w działaniu.

Founders

Duch założycieli i przedsiębiorczości jest podstawą wszystkiego, co robimy.

Traktujemy firmę, jakby była naszą własną. Robimy to, co słuszne dla firmy i ponosimy odpowiedzialność za swoją pracę. Włączamy się do gry. Zgłębiamy pytania zanim przejdziemy do rozwiązań.

background

Nasza determinacja, by zmieniać świat alkoholi i pasja do tworzenia najlepszych produktów tworzą niesamowitą historię.

Jesteśmy czymś więcej niż rumem. Dziś mamy światowej klasy portfolio ponad 200 marek, w tym rum BACARDÍ®, wódkę GREY GOOSE®, gin BOMBAY SAPPHIRE®, aperitifs i wina musujące MARTINI®, whisky DEWAR’S® Scotch i tequilę PATRÓN®.

Każda nasza marka ma niepowtarzalną osobowość, a my jesteśmy znani zarówno z niesamowitego smaku naszych produktów, jak i z tego, w jaki sposób prezentujemy nasze marki, prowadząc niezapomniane kampanie marketingowe, czy zapewniając konsumentom wyjątkowe atrakcje i doznania.

Poznaj rodzinę naszych marek
background